onsdag 27 januari 2010

Fetdieten fortsätter

Dagarna rullar.


Imorgon ska vi åka på sjukhusbesök med dottern, ett återbesök så det är ingen stor grej. Mannen är redan i staden så vi får ta bussen, fyra timmar... ja ja. Det får gå helt enkelt. Sen är det samma väg tillbaka på kvällen, stackars lilltjej...

LCHF - dag 27 av 30
Har snart lusläst färdigt Skaldemans bok GI-noll! som kom i brevlådan. Om det inte är någon minskning på vågen på fredag så ska jag följa hans meny till punkt och pricka. Fick ju rådet att inte väga mig men kommer inte hålla det... jag är för mycket viktväktare än så länge. Fattar inte att en del jag läser om på forumet har hållt på i kanske 1 år och inte gått ner något och "nu" börjar de tröttna. Herregud, jag gör något drastiskt om det inte händer något snart. Fast jag får ju rådet att ge det tre månader så kroppen kan ställa om... vi får se.

Ska förresten bli intressant att följa TV4s serie där LCHF ingår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar