torsdag 20 januari 2011

Väntar på resebesked...

Är på min vakt nu när telefonen ringer under dagtid eller när jag ser att nya mejl finns i lådan; vi borde verkligen få resebesked denna vecka. Eller preliminärt resebesked om jag ska vara korrekt... Efter det preliminära ska man vänta på bekräftelsen.... ja det är många vändor. Och inget är riktigt säkert i processen.

Igår hade jag ett långt samtal med en som varit på vår pojkes barnhem på nyårsafton (tänk vilka kontakter man hittar via Internet!). De hämtade sin tjej därifrån och barnen råkade vara på samma sal. Hur som helst så hade hon bara positiva intryck av barnhemmet och personalen, de verkar måna om barnen och ha ett avslappnat förhållande till dem. SKÖNT att få höra!

Jag är ju så sugen på att lägga ut en bild på honom men vi får ju inte det förrän adoptionen är klar... med all rätt.

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar