onsdag 9 februari 2011

Start med webbkurs-period!

Min första vecka som föräldraledig deltidsstudent började med magsjuka! Helt otroligt... Det gick iallafall över på en dag och varken Patrik eller Devika verkar smittats så vete sjutton vad det var?

Kan ju säga att jag haft ett rejält avbrott från min LCHF-kost... Spårade ur lite i december och sen var det den ena ursäkten efter den andra. I måndags (när jag minsann skulle ta nya tag) blev det blåbärssoppa, pizza-bit och coca-cola. Kan man komma mycket längre från kolhydratfri kost?

Nåja. Livet leker vidare.

Idag har jag ägnat hela halva dagen med att skapa denna sida. Ser säkert ingenting ut för många, men för mig, som äntligen börjat förstå en viss del som heter CSS-positionering var den jättesvår att göra!

Igår började jag gå åt "box-hållet" (som positionering har att göra med) och det blev snyggare men inte lika avancerat. Resultatet är här (Linda, you're the inspiration).

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar