onsdag 9 april 2008

Presenten är klar...

Om exakt en vecka fyller Patrik 41. Hehe, idag blev min present klar... I'm not sure he'll like it... Jag hade först tänkt köpa ett speciellt strykjärn som han önskat sig, det där som de visar på TV-shop som inte är ett strykjärn utan någon slags ångmaskin. När jag surfade runt så hamnade jag på något forum där det skrevs att det inte alls fungerade så det fick jag lägga ner. Men så kom jag på den här lilla klurigheten... vad det är får ni alltså veta om en vecka.

Tänk. Här snöade det rejält imorse och för ett år sedan när vi var i Paris höll vi på att svettas bort! Och det var något slags värmerekord här hemma också så det var inte en snöfläck kvar när vi kom hem typ 20 april. Mirakel kan ske men nä... inte denna gång.


Sacre Coeur 12 april 2007.

............................
Pia vid tangentbordet