fredag 30 maj 2008

Nackspärr, målarfärg, djungelgodis

Det är bara skrutt med mig nuförtiden. Ryggen har blivit mycket bättre men nu har jag fått någon slags nackspärr. Jaja, har suttit som en ostkrok i två veckor och rättat uppåt 125 uppsatser... bli inte språklärare!

Nä, nu ska jag ta andra svängen med varm vetekudde och det får bli soffan resten av kvällen tillsammans med lite mer djungelgodis. Köpte en påse i veckan som jag tänkte ha som efterrätt imorgon men haha... jädrar i brasan vad yoghurtgodis är gott!


Tyckte ju att jag fått bort sockersuget men så upptäckte jag detta uuuuunderbara... Kokostoppar... jordgubbar och cashewnötter i youghurt... passar utmärkt med den ordinerade medicinen från Lasse "något starkt". Borde ju funka.


Nu har jag till och med blivit medlem så jag ska få deras nya specialerbjudanden i mobilen :-) http://www.exoticsnacks.se/exoticsnacks/ Måtte Devika komma snart så jag kan göra något vettigt med mitt liv...

Javisst ja, jag gissar ju alltid fel men hoppas Fang vinner årets Talang 2008! Många duktiga men åh... man blir ju helt rörd när lillpojken spelar...!

Javisst ja igen: Vi ska måla om fasaden. Började lite ikväll för jag skulle röra på nacken men tror det blev värre. Hm. Betyder det att Patrik måste måla allt?

Mobilkameran. Att blogga från mobilen har jag inte lyckats med än...

.......................................................................................
Pia vid tangentbordet
Patrik är i Härnösand över helgen: Grattis svåger Håkan på 40-årsdagen!