söndag 25 maj 2008

Retro

Har rensat på vinden och tagit fram mina gamla barnkläder och tvättat upp. Haha, snacka om retro:



Jovisst är jag född på tidigt 70-tal :-)

För övrigt så kan jag meddela att de 3 hekto som jag gått ner på våra hälsoveckor är nu ett minne blott. Gjorde Tinas Brownies i fredagskväll (från Renées blogg) och jag tror jag lyckades äta en halv plåt med dem. Så jädra goda! Trots att Patrik och hundarna hunnit äta upp den philadelfiaost som skulle varit ovanpå kakorna...

Imorgon ska monster-Raisa och jag börja på vardagslydnadskurs... inte en dag för tidigt! Hoppas hon inte ska fostra ALLA hundar där men oddsen är nog små.

Just ja, gissningsbilden. Hillevi var ju bra nära, ekologisk så klart, men det är ju så klart en "one size broccoli": http://www.gap.com/browse/category.do?cid=40269 Ska det bli det första vi ger Devika? Nja...

............................
Pia vid tangentbordet