fredag 4 juli 2008

Sommar?

Jovisst, Bankör'n brädfodrar! Tror faktiskt han är lite stolt över det... med all rätt.

Men. Tror ni han klagade lite igår kväll? En bild säger mer än tusen ord:

"Solfaktor? Hm... ja, jag kanske borde ha..." (Repeteras varje år. Utan undantag).

Igår var jag på bio och såg Sex & the City. Ville se den innan "alla" sett den och ska säga sin mening och berätta alla inslag. Så kort och gott, med tanke på att det är Hollywoodgenre och har aldrig utgett sig för något annat, så får den PPPPP av PPPPP. Finns inget annat att önska.

Sen diskuterar jag gärna Hollywood-genrens varande eller icke varande, att i 2,5 timme matas med trådsmala och välmejkade brudar... hoppsan, glömde dyrt klädda också. Men liiiiite variation är det på kärlekssagorna iallafall, allt är inte en spikrak väg till lycka. Annars vore det ju inte Hollywood :-)

Nu grymtar Patrik att vi måste ut och måla. Klockan är 09.04. Får man verkligen gå upp så tidigt på semestern med några måsten!??! Jag vill ju njuta av målandet och dutta när jag vill... faktiskt. Och så har det dessutom börjat regna!

............................
Pia vid tangentbordet