söndag 28 september 2008

Dagarna går

Nu är äntligen förkylningen någorlunda i schack. Datorn nyrenoverad och är en riktig darling, har faktiskt aldrig funkat så bra någonsin!

Nu ska jag bara komma ikapp med jobbet under helgen och sen kanske jag ska till att blogga lite mer och om lite roligare saker :-)

Såg ni Lena Ph och Orup igår!?!? Så jäkla bra!! Renée din lyckos har ju sett dem live men TV-showen var KANON bra. Ska nog spela in reprisen idag och ha i min "happy-box", en låda med saker man blir lycklig/glad av när man tittar i. Lena och Orup kommer till Luleå i slutet av oktober men då ska jag baske mig...

a) ... sitta hemma och gulla med Devika
b) ... sitta i Indien och gulla med Devika

Hoppas på a) men b) är ok. Att det skulle finnas alternativ c) vill jag inte tänka på... Håll tummarna alla att de snart ringer och säger att vi får åka.

............................
Pia vid tangentbordet