söndag 14 september 2008

Ännu en vecka närmare hämtningen av Devika

Känns inte som om det finns så mycket att avrapportera. Veckan började med att vi fick en sändning nya foton på Devika. Jag vet att många av Er redan är mailbombade med dessa.


Onsdagen stannade jag hemma från jobbet. Allmänt hängig och med en febrig natt bakom mig. Konstigt nog bröt det aldrig ut och på torsdagen var jag åter på jobbet. Kanske bäst så. Jag hinner nog vara hemma senare i höst. :-) Devika har fått en egen morgonrock som hänger på hennes barnkrok och väntar.

Helgen har ägnats åt att kapa upp allt spill från gamla brädfodringen till ved. Faktiskt ett gott teamwork av mig och Pia. Behöver jag tillägga att hundarna hatar motorsågen? -trodde inte det heller.

Har läst på diverse hemsidor och bloggar att det finns en viss grad av misstro mot min nyvunna intresse!? -Samlandet på gamla Kalle Ankor! Bifogar ett bildbevis på mitt senaste förvärv...

Nr 23 från 1957

Inte blir man någon Joakim von Anka av samlandet vill jag lova. Snarare tusentalskronor fattigare. Men det viktigaste! -Det känns kul!!

Ha en bra vecka!

............................
Patrik