onsdag 15 oktober 2008

Svar på allt!

Har ni uppmärksammat den här tjänsten 118100 som har svar på ALLT! Kostar närmare en tjuga att få ett svar men vilken grej! http://spa.118100.se/om-tjaensten.aspx



Undrar om de kan svara på "När får vi åka och hämta vår dotter?"



Det känns som det kan ta huuuuur länge som helst med att få åka. Har idag skrivit till indiska myndigheten för adoption (CARA) och klagat. Tydligen sitter det i att det har varit ett antal inplanerade möten för grannskningsnämnden men kvinnan som bestämmer dyker helt enkelt inte upp.

Känner mig arg och ledsen. Imorgon är det hela sex månader sen vi sa ja till Devika!



Suck.



Tröstköpte en mumin-t-shirt (NY!) på Tradera ida för 34kr. Har glömt bort Tradera nu på slutet men idag fick jag lite fart igen.





Och precis när jag skulle klicka "publicera blogg" fick jag mejl att jag vunnit ett till bud på Tradera! Hihi, undrar nu var Patrik gömt reskassan... snuttefilten kostade ju 54kr! Men visst är den söt... och ny den också.







Om någon undrar så brukar jag köpa gamla grejer också :-) därför blir jag så snopen när jag fynder nya saker.


............................
Pia vid tangentbordet