torsdag 30 oktober 2008

Ö-viksbesök

Pappa Bengt åkte på kurs så då tog mamma Laila med sig flickorna till Luleå.





Sanna hade en del funderingar om hundarna men efter en promenad, hundgodis och "give-me-five" så blev de nära på bästisar.



Efter Teknikens Hus på tisdagen till exempel ville Sanna hem till hundarna istället för att shoppa på stan! Det ville ju inte vi andra så det blev en liten tur till Shopping iallafall. Shopping är by the way världens äldsta galleria - jajjemen, det ni alla amerikanare!


Nu när jag nu letade efter länken till Shopping såg jag att Markus Fagervall uppträder där om 40 minuter... HINNER JAG!?!? Hm. Jo, jag hinner men suck, är nog för bekväm att komma ur mysbrallorna. Och kanske för gift och medelålders för att hänga efter en autograf...


Hur som helst. Var var jag. Jo... jag blev lite rörd för presenten... den är till Devika och hennes 1-årsdag. Oss veterligen, hennes första födelsedagspresent i livet! Tack söta!



Ida, Laila, Sanna med Devikas present


Vi ses snart igen - då även med Devika!


.....................
Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se