tisdag 23 december 2008

Solskensbilder

(Bilderna är något oskarpa men det blir tydligare om man klickar på dem).

Nu är det mycket solskensbilder men faktum är att Devika verkligen har varit glad för det mesta de senaste dagarna. Underbart skönt!



Julklappar från mormor och morfar. Än har hon inte fattat det där med paket och nöjer sig med prassel och snören... men det går nog fort tills det ändras!

Hon kryper omkring och vi kan lämna rummet en stund utan att hon får panik, hon bara fortsätter att leka med sitt.

Hon ÄLSKAR att springa när hon får hålla oss i händerna så Patrik tippar på att hon börjar gå på julafton. Nåja, nyårsafton kanske det blir?
T-shirt-text: "Övningsgår"

Tack snälla Linus och Sanna för gåvagnen, kanske den blir till hjälp på vägen? Lite läskig tyckte hon den var igår men det gick ju ganska bra att bli skjutsad.

Här kom hennes fantastiska ögonfransar med på bild. MINST 1 cm långa!


Devika var pappas flicka i början men äntligen har hon blivit mammas tjej! Jag skyller naturligtvis på magsjukan men Patrik surrar om annat...



Tack för alla julkort och alla hälsningar via mejl och gästbok! Jag ska ta mig tid och svara lite mer när jag kommer mer till ro, känns som jag bara kan vara vid datorn någon halvtimme om dagen numera. Till skillnad mot innan, kanske 8-10 timmar varje dag (vansinnigt...). Det finns som ni vet en liten bustjej som pockar på uppmärksamheten och när hon sover är jag nästintill däckad...


Ha en fantastisk jul alla!

........................................
Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se