tisdag 13 januari 2009

Besök på kvinnohemmet

Jag har de senaste dagarna knipit lite tid till att uppdatera sidan för den förening jag är medlem i, Föreningen Basundharas vänner.



Sidan hittar du här http://www.basundhara.se/ Där kan ni se lite från barnhemmet Basundhara och lite om kvinnohemmet som jag uppmanade att skänka pengar till i höstas. Jag var där nu i december och hälsade på när vi var i Indien (Patrik var sjuk den dagen).



Och ikväll har jag dessutom knipit tid till att nätshoppa... Först var det barnböcker där Köping-Wilma-matte-Lotta tipsade lite. Så kom jag mig för att beställa Eva Dahlgrens första barnbok som jag har hört så mycket positivt om.

Sedan när kortet ändå låg framme blev det Bobux-tofflor. Tofflorna är helt i skinn och D behöver dem, hon har nästan slitit ut ett par vanliga mockisar. Kryper omkring och "går" hela dagarna :-)
Det kändes ju helt fel att inte gå in på Tradera när jag var på shoppinghumör. Så där blev det ett broderiskrin till barn och ett par barnsockar :-) Dags att stänga plånkan och gå och lägga sig. Imorgon väntar ytterligare en mysig dag med Devika...

.....................
Mamma Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar