onsdag 18 februari 2009

-27 grader

Tänker mycket på att flytta söderut i Sverige, till de längre somrarna... eller ännu hellre, till Europa, ännu längre somrar!

Vaknade till minus 27 grader så inte konstigt att jag har skannat arbetsförmedlingen idag. Men Patrik var inte pigg på att jag skulle söka ett lärarjobb i Mocambique eller Hanoi. Varför inte undrar jag bara!??! Jag kan ju tänka mig tvärtom, att han får jobb utomlands och jag glider runt under solen med Devika.

Tankarna cirklar även till IKEA, Devika och jag ska på fredag!!

Hur gick det här till egentligen? Från Linköping, via Göteborg, Stockholm, London, Östersund, Härnösand till att bo där närmsta IKEA ligger vid finska gränsen?

Ja ja. Happis it is on Friday!

..............................
Mamma Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se
..............................

1 kommentar:

  1. Ni behöver ju inte flytta så långt som utomlands bara för att komma söderut. Ni är sååå välkomna till Malmö! :-)
    Kramar från Helena

    SvaraRadera