onsdag 25 mars 2009

IKEA

I måndags tog Patrik en semesterdag så åkte vi till Haparanda och IKEA. Visserligen var det precis innan löning men det var ödsligt folktomt! Det är vi inte vana vid häruppe då det har varit superlånga köer många gånger när vi varit där.

Devika älskar ju att springa omkring så hon protesterade en del när hon var tvungen att sitta i vagn. Men jag menar på lampavdelningen... porslinavdelningen...

Barnavdelningen däremot var ju underbar för henne. Hon blev helt i gasen när hon såg alla mjukdjur och härmade läten och sprang omkring. Hon kommer ju svimma av lycka om vi åker till en djurpark i sommar!

Gladfisen hemma med lektält och en jättehund från IKEA

Idag gick vi upp till Natalia och Magdas hästar i byn så Devika fick klappa hästarna och se djuren i verkligheten för första gången. Tack och lov blev hon nog mest fascinerad av stallkatten vilket bådar för en mer hästfri framtid för mamma & pappa.

Senare åkte jag iväg och klippte mig och blev skitnöjd! Det är inte ofta jag brukar känna så men idag så!


Tänk att jag aldrig blir så snygg och smal på foto som jag egentligen är...

..............................
Mamma Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se
..............................
Om du KLICKAR på foton i bloggen får du se dem i större format. HÖGERKLICKA och välj ny flik/sida så kan du lätt komma åt bloggen igen.

1 kommentar:

  1. Visst ser du snygg ut! Fin frisyr!!!!
    Oj, vad Devika ser ut att ha vuxit, både hår och kropp :-)!
    Ett sånt där lektält har vi med.
    kram

    SvaraRadera