tisdag 14 april 2009

Ändringar i livet och på hemsidan

Denna vecka går vi in i ett nytt skede i livet. Förutom att vi ÄNTLIGEN köpt en "andrabil" så att jag och Devika kan göra utflykter när Patrik jobbar så har Urax hittat ett nytt härligt hem. Det första dygnet har gått över förväntan tycker vi när vi läser mejl och pratar på telefon med nya matte i Östersund. Det kändes tungt när han skulle fara men vi tror ju verkligen att han kommer få det MYCKET bättre hos sin nya matte så det gäller att skjuta tillbaka känslorna och göra det vi måste.

Igår var det kalasväder i Luleå och idag åtminstone plusgrader även om de gick att räkna på en hand. Hur som helst så börjar vi skymta en och annan gräsfläck även om det säkert är en månad kvar innan vi kommer se någon vårblomma.

Jag har påtat lite på sidan här, ändrat i menyn och lagt in lite nytt på min mycket lilla sida om MAT. Kan verkligen rekommendera Anna Skippers bröd, otroligt lättbakat och mycket smakrikt!



Det har ju blivit roligt att börja pyssla nu när Devika är med (lite grand iallafall). Tyckte att jag fick till marsipanäggen riktigt trevligt!




Jag trode jag hade kommit på hur jag ska göra för att ni ska kunna klicka på foton så de öppnas i nytt fönster nu. Men nej... förslag? Har ändrat i HTML-koden men det går inte ändå.

..............................
Mamma Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se
..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar