torsdag 9 april 2009

Devika på Youtube!

Ja, det var sant, det var jätteenkelt att lägga upp filmer på You Tube!


Så här glad är Devika när hon ser mamma :-)))



Tack Renée och Micke för den fina schnauzertröjan!



Här pussar Devika sin bästa kompis.




Här ser ni mig hur jag ser ut osminkad och i mysbrallor men framför allt Devika när hon tittar på påskpynt och gör rörelserna till Imse Vimse spindel.



Men sen undrar jag hur det där med sekretessinställningen fungerar? Upp till 25 personer? Har försökt söka mig till det men får inte till det. Vet inte om jag vill att alla ska se allt. Eller så spelar det ingen roll, vi har ju foton på Devika på hemsidan och det kan ju alla se.

..............................
Mamma Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se
..............................

2 kommentarer:

  1. Jag som så gärna ville se Little D springa och så säger filmen bara
    "Det här är ett privat videoklipp. Om någon har skickat videoklippet till dig måste du acceptera avsändarens väninbjudan."

    Hur ska jag göra nu då?

    SvaraRadera
  2. Sanna sitter som klistrad mot skärmen när hon ser D...åååå så gullig...kan jag bära henne lätt som en plätt...osv...

    SvaraRadera