lördag 9 maj 2009

Tråkhelg med Raisa

Undrar om jag minns hur man får till en blogg? Jag ska dock prova att skriva av mig lite. Ända sedan i onsdags har Pia och Devika varit iväg på resa till morfar i Västervik. Man kanske kan tro att man ska få det lite lugnt och skönt hemma men fasen så tråkigt det är! Jag saknar framförallt lilla Devikas alla ljud. (trodde aldrig jag skulle göra det!) Det är inget kul att se TV, inte kul att vare sig gå och lägga sig eller vakna förtidigt av ljuset och huset är tomt. usch. Har försökt mig på att vara lite duktig idag med att kärra ris från trädgården och fixa lite. Tyvärr så är det ett riktigt skitväder i Luleå och det började nyss regna. Även Raisa saknar övriga familjen och ligger mest vid dörren och väntar. Vi längtar bägge till måndagkväll när Pia och Devika kommer hem.
Lovar att det skall vara städat och fint.

TREVLIG HELG,

..............................
Patrikvid tangentbordet
http://www.poden.se
..............................
a target="_blank" href="

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar