tisdag 12 januari 2010

Lite mindre trött

Lite mindre trött idag med betoning på lite. Lade mig 20.00 igår men vaknade flera gånger på natten, var väl färdigsövd och kroppen helt yr. Har fixat att vara vakentill 22 nu men det är knappt... det är väl att jobbet dragit igång och det är himla pussligt med inskolning och sen jobba hemma så fort jag får en lucka. Ska bli skönt när dessa två veckor är över.

Träffade eleverna idag och det var riktigt bra, känns inte så tokigt att börja jobba längre. Men om jag hellre skulle vilja sitta på soffan och dricka mitt morgonte i pyjamas, med dottern, istället för att stå och hålla lektion - svaret är enkelt...

LCHF - dag 12 av 30
Trött igen. Kunde inte hålla mig från att kliva på vågen, fast det inte är vägningsdag. 1 kg upp tyvärr! Hoppas det var vajsing på vågen. Lägger inte om rutinerna förrän jag ser på fredag. Möjligen äter jag för stora portioner... det är ju så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar