onsdag 31 mars 2010

"Good old Marks's!"

Jag hade spanat in närmaste Marks & Spencer så vi kunde gå dit och bunkra - mums! Jag gör så kallade "planerade avsteg" från LCHF-dieten nu och även om det blev mycket ost, prawn cocktail och skinka så var deras chokladpudding D I V I N E !



Jag har hittat lägenheten via nätet så det var lite nervöst för hur det skulle vara men det motsvarade bilderna. Helt ok liten lya med köksmöjligheter. Den ligger nära Goodge street där jag jobbade så jag känner till området någorlunda, centralt och bra.



Devika sover ju med oss iallafall så vi behöver inte mer än så här.



Patrik blev överlycklig när vi kom hem från mathandlandet, Zlatan hade gjort 2 mål mot Arsenal, bara några kilometer från där vi är.



Det känns som om jag har sjöben, det gungar. Måste vara på grund av flygningen. TVÅ gånger fick piloten avbryta landningen på grund av att han kom ikapp planet innan så fort, det var tydligen stark motvind så det blev så. Stackars lilla tappra Devika var gnällig och jag funderade på om hon började bli sjuk men det visade sig vara åksjuka...

..............................
Mamma Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se
..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar