onsdag 30 juni 2010

Back from the road trip

Borta bra, men hemma bäst som det heter. Det var så klart jättekul att hälsa på alla i Östersund, Nordanede, Härnösand och Bredbyn men nog är den egna sängen bra skön...

Min diet har gått bra förutom under semesterns sista dagar, några smaktuggor här och där av Devikas glass och fika men det är ju tusen gånger bättre än tidigare iallafall. Hade med mig kylväska var vi än åkte så jag kunde smaska på fullfet grädde och smör när jag behövde. Åt en liten färskpotatis på midsommar - mums - men annars har jag kört straight low carb.

Mina två nyårslöften har stått sig: Sluta röka och följa LCHF. Har inte gått ner något i vikt men inte upp heller och det är ju faktiskt kanonbra! Firar 6 månader imorgon...

Hipp hipp hurra för mig!

Hälsosamma mamma vid tangentbordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar