onsdag 30 juli 2008

Kvällsblogg

Tack Madde och Marie för tipset om Biltemas hobbyfärg, blir ju kanonfina papperskorgar istället för att köpa nya! Testade även på en liten korg. Har inrednignsidéer nu så jag håller på att sprängas... men först ska jag måla klart huset och sen blir det resten. Men jag köpte nya tapeter till sovrummet idag iallafall... en början!

Vi håller ju på och införskaffar saker för lill-tjejen från höger och vänster. Här är en BUMBO som vi hittade på Blocket och som Urre inspekterar.

Och på tal om näthandla. Vi har båda blivit helt beroende av Tradera! Patrik köper gamla Kalle Anka och jag köper kläder och scrapbooking för glatta livet. Och talböcker och tyger. Vad jag sen ska sy för alla hundra tyger är inte riktigt klart men det är ju kul att ha lite att välja på. Nästa foto är en mängd fina begagnade kläder jag köpte för en hundring. Perfekt!


Och så idag fick vi nytt foto på vår Devika :-) Vi får ju inte lägga ut korten här men ett litet fantastiskt öga iallafall



............................
Mamma Pia vid tangentbordet