måndag 8 september 2008

Hög tid att skämma bort Er lite..

Blodad tand!?!
Javisst har jag fått det. Har 9 nya kanonfina bilder på vår lilla Devika på skrivbordet.
Kliar i mig att lägga ut dem men vågar inte. Men tusan vad det känns bra att veta att det är på gång att få hämta henne i höst. Allt blir så mycket lättare. Inte minst jobbandet.
Vardagkvällarna ägnas mest vid datorn faktiskt. Orkar inte så mycket mer. Hur många vet att banken är öppen mellan 08.30 - 18.00 varje dag? Trodde väl det, Dom flesta är kvar i "vad gör man på banken efter kl 15.00"??! Detta innebär att jag kommer hem 18.30 varann kväll. Då finns det inte så mycket ork kvar i kroppen efter middaggen. Fördelarna ligger dock i att man övriga dagar får göra kväll redan vid 16.00.

Hemmet börjar kännas ganska fixat inför hämtningen av Devika. Hon kommer få det bra hos oss. Kanske skulle man ta och fota vad vi haft för oss i sommar och lägga ut en liten nätrapport.

Vidare håller jag på att ruinera mig på min nya hobby. -Köp av gamla Kalle Anka på tradera. Fasen så kul det är men det är lätt att sitta dagligen och ropa in tidningar. Speciellt dyrt kan det bli fredag/lördagkväll...

Bilder på detta kommer oxå senare.

Pettssonkopian från Krokom har använt sitt 6:e sinne och gjort en förutsägelse på att vi bör få ett resebesked imorgon!?! Härligt! Hoppas han har rätt nån gång...


............................
Patrik back in buisness