lördag 16 januari 2010

Tjat tjat

Vad jag tjatar varje dag om hur trött jag är! Men nu är klockan igen 22 och jag tänker lägga mig. Har ju visserligen lagt om så att jag går upp 6 (utan att sätta klockan...) så det kan ju vara anledningen, vi får se om det ger sig.

Har kollat charterresor ikväll... vilken skillnad i pris om man åker på påsklov eller inte, 10 000kr för oss! Tror inte jag blir så populär på jobbet om jag tar ledigt en vecka dock, måste dessutom vara borta och vabba en månad pga en planerad (ofarlig) operation. Nåja, vi får se, det kanske blir resa, kanske inte. För 35.000kr kan man göra ganska mycket annat... så tänker vi varje år så gör vi inget annat och inte blir det någon resa.

Beställde 2 nya böcker igår om LCHF. Längtar!

LCHF - dag 16 av 30
Fotfajande tjött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar