torsdag 29 april 2010

Plaster removed!

Imorse var det fjärde gången på ett halvår som hon skulle sövas, gips och stift skulle bort på den "sista" tummen. Första gången hon skulle sövas så blev hon rädd för sugljudet och jag tyckte hela situationen var obehaglig. Jag höll masken medan var med henne men väl ute från sövningen gav jag Patrik en utskällning och sen började jag grina. Är inte så bra på att se Devika må dåligt...

Idag däremot så visste hon precis hur hon skulle göra vid insomnandet och hon satt och sög in luften själv... min lilla älskling!



Även bilen är glad, med ny åksjukemedicin blev det inga olyckor - hurrey! Det finns alltså hopp om att vi kommer iväg på bilsemester till södra Sverige i sommar.

..............................
Mamma Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se
..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar