fredag 30 april 2010

Fire and horse

Jag var med och höll i Valborgsaktiviteterna vid hamnen i år så Devika kom dit med pappsen. För första gången vågade hon klappa en häst OCH rida på den!



Det kom en hel del folk trots att det var kallt och duggregnade stundtals. Trevlig kväll!


Själv har jag blivit en brunett. Slängde i lite röd ton idag också och är nöjd med färgen. Kolla i fönstret bakom vad mycket snö vi har kvar... snyft!



Devikas nya när jag tar fram kameran "Ta kort på mig då!"




Vintern rasat ut från våra fjällar...

..............................
Mamma Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se
..............................

1 kommentar:

  1. Mycket snygg hårfärg!
    Längtar tills jag kan börja få "leka" med håret igen, men nu har jag iallafall några ljusa fjun =)
    På jobbet skrattade de o sa
    - tänk om du blir blondin nu =)
    KRAM!

    SvaraRadera