måndag 19 juli 2010

Camp Kallax vecka 2

Har motionerat nu i två veckor, minst 45 min varje dag (haft tre lediga dagar av 14). Har också försökt känna efter mer om jag är hungrig istället för att äta på bestämda tider; det har gått sådär.

Resultat 2 veckor: - 0,9 kg (ok, förhoppningsvis har jag byggt någon muskel).

Sen har jag mätt mig själv men jag tycker det är svårt att jämföra, vet inte om jag mätte exakt på samma ställe sist... ser iallafall att jag gått ner kring låret, kanske 3 cm. Och kring magen känns det (även om det inte visar något på måttbandet, hur nu det är möjligt...).

Inte jublande glad, efter all ansträngning, men det går ju framåt iallafall. Nu är det bara fyra dagar kvar till ny semestertripp, ska ta med mig gåstavar då och försöka hålla ångan uppe.

Och! Jag känner mig inte stel som ett kylskåp längre och ryggen är hyfsat ok. DET är en framgång!

Pia

1 kommentar: