måndag 16 mars 2009

Fika med Thomas Östros

Då har jag och Devika träffat Thomas Östros på en fika hos Therese & Ninni i byn. Östros var verkligen trevlig och rolig och det blev inte alls så "styltigt" som jag hade misstänkt. Försökte klämma fram lite önskningar och tankar om föräldraskap men det kändes som det blev lite oövertänkt och rörigt. Men det är ju så en vanlig fika är också.

Klippet där ni ser tjockis-mig (ny inspiration att ta tag i motionen) i bakgrunden och Devika överallt ser ni här på SVT Jag har ryggen mot fönstret och Devika är barnet med mörkt hår (haha det hade ni inte räknat ut själva va!). Vi dyker upp 9 sekunder från start och en mikrosekund efter 1 min 7 sek. Tack och lov så sa inte jag något men Therese skötte det med bravur!


Här har Devika precis klämt i sig ett HELT wienerbröd!

..............................
Mamma Pia vid tangentbordet
http://www.poden.se
..............................
Om du KLICKAR på foton i bloggen, använd bakåtpilen för att komma tillbaka till bloggen. Genom att klicka på foton får du se dem i större format.

1 kommentar:

  1. Hej! Vilka kändisar man har som vänner!! Självklart får ni komma på Kallax när vi kommer hem!! Vi kommer dit 15.30 om det nu inte blir några förseningar men vi har en ganska bra marginal från det att vi landar på Arlanda till det att vi ska åka till Luleå.
    Jag kommer självklart försöka skriva i bloggen om vi får reda på några förseningar!

    Kramar från en med typ 45 graders resfeber!!!!

    SvaraRadera