måndag 4 januari 2010

Måndag

Idag fick vi besök av vår kommande dagbarnvårdare. Hon är jättehärlig och vi känner oss trygga med att lämna vår darling i hennes vård. Fick också äntligen tag på min chef och berättade om att inskolningen kommer göra mitt jobb lite vingligt och det var skönt att höra att "det är inga problem, det löser vi".

Cigaretterna fortsätter jag klara mig galant utan - skönt!


Ska unna mig en tidig kväll. Lägga mig samtidigt som den extremt pigga dottern... längtar till riktigt vardag så att vi kommer in i rutiner med sovtider och ättider. I övrigt får gärna vardagen vänta...

LCFC - dag 4 av 30

Lite matt även idag men läser att det kan vara normalt i någon vecka. Läser även att (om jag förstår rätt) fettförbränningen sätter inte igång förrän efter någon vecka så att testa 4 veckor är nog bra. Gott är det iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar