söndag 3 januari 2010

Working 9 to 5. Well 9.

WORK
Idag har jag jobbat hela 9 timmar! Vi har ju inte skolat in dottern än så jag måste jobba undan på helgerna så gott det går. Det blir lite trista helger några veckor framöver men men, ännu ett ilandsproblem. Tiden flög iväg, speciellt den timmen när jag hade tappat bort mina minnesanteckningar och fick vacker lära mig hur jag hittar en raderad säkerhetskopia... då vet jag det. Tänk om det kunde vara så här smärtfritt att jobba på jobbet också.

SMOKING
Har knappt tänkt på det! Och när ett litet litet sug kommer så känns det bara bra, giftet är ju på väg ut ur kroppen.

TV-TIPSET
Snubblade över en TV-serie i 2 delar om Maria Montissori på SVT.play. Snyftromantik om en stark kvinna, skön söndags-TV!

LCFC - dag 3 av 30


Helt ok matdag. Är inte ens sugen på kolhydrater. Skumt. Kan fortfarande inte vänja mig vid att jag SKA hälla på massa VISPGRÄDDE i maten. Till frukosten äter jag t.ex. en slags "pannkaka" gjord av 1 ägg + 0,25 dl vispgrädde med skinka och ädelost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar