måndag 18 januari 2010

Tårar

Idag var det många tårar från dottern när jag lämnade hos dagmamman... usch, det var inget roligt alls. Hon höll på att börja gråta igen när hon såg att jag var tillbaka efter några timmar. Lillstumpan...

Det är förvånansvärt lätt att hålla kosten, har börjat minska portionerna nu också så det ska bli spännande med vägningen på fredag. Måste tänka till lite med att ta med mellanmål, dels för att vi har inget fik alls på jobbet men det är också lättare att ha med några ägg och/eller ostbitar än om jag ska upp på stan och leta efter något som passar dieten.

Nästa vecka så ska dagisinskolningen vara helt klart och livet blir lite mer vänligt. Då kan jag jobba klart på arbetstid och behöver inte sitta på kvällar/helger. Funderar på att börja med lite motion då också, det är ju bara att sätta igång, inte känna efter om jag vill...

Så klart jag är rökfri fortfarande!

LCHF - dag 18 av 30
Det rullar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar